2011. júl. 12.

Hűsitő italok...

  Hűsitő italok nélkül szinte elviselhetetlen ez a hőség, de nem panaszkodom. Hypothyreosis-om okán egy időben még nyáron is borzongtam, télen pedig hatalmas bundába burkolózva is, például a buszmegállóban várakozva olyan hangosan kocogtak a fogaim, hogy a körülöttem állók elképedve figyeltek a szemük sarkából. Abban az időben bárhogy védekeztem volna is ellene, a csontomig hatolt a dermesztő hideg, s nem tehettem ellene.
  Nem mondom, hogy jól érzem magam, nagy nyomást érzek a szivem táján, a munkabirásom jelentősen csökkent a meleg hatására, de nem vagyok már húsz éves, s valóban embert próbáló az időjárás..
  Hogy jobban viseljétek ti is, küldök egy kis frissitőt. Egészségetekre váljon!
 
  Ma hajnalban hazaértem munkából és azonnal a főzéshez láttam, amig még elviselhető volt a hőmérséklet a lakásban. Tökfőzeléket készitettem rudban sült fasirozottal, mert egyik gyermekemnek ez volt a napokban a kivánsága.
  Másik fiam, a kisebbik örömmel vetette magát a tányérra
- Székelykáposzta! - ujjongott - Imádom!
  Megállt a kanál a kezében - Ez nem az. Nem baj, nem rossz, megeszem. Anya! Finom ez a zöldbab.
  - Nem zöldbab, az tök - feleltem, de akkor már elfogyott a tányérról az utolsó falat is.
  - Fúj! - nézett rám fancsali képpel - Én utálom a tököt!
 
  Tegnap ahogy terveztem, elmentem a könyvesboltba és megvettem azt a könyvet, ami velem szeretett volna jönni. Ismét nem csalódtam. Pont most, pont erre a könyvre van szükségem.
  Minden benne van, amit húsz év alatt autodidakta módon, s transzcendens világ támogatásával megtanultam, de sokkal magasabb szinten tárgyalva, összefoglalva. Értem ezt úgy, ahogy minden tudást el lehet sajátitani kisiskolás, középiskolás és egyetemi szinten is a való életben.
  A könyv cime: Az emberi lét titkai, Spirituális emberismeret. Váradi Tibor irása.
 
  Megemliti több helyen egy másik könyvének három kötetét, célozva rá, ha valaki adott témában bővebben akar tájékozódni, ott megteheti. Már rá is kerestem az interneten. Szakitok a kényszeritő hagyományokkal, s következő hónapban megrendelem mind a hármat. Jobb lenne még ebben a hónapban, mivel huszadika után szabadságon leszek, s ilyenkor a lakást szoktam rendbe tenni, sétálgatni és találkozni egy baráti házaspárral, egyébként szabadidőm kihasználatlan. Most sem lesz nyaralás, sem programok, amikre elmehetnék. Kedvezőtlen anyagi helyzetben nem lehetséges ilyesmit tervezni. Ez megint nem panasz akart lenni, csak tényként lett megemlitve.
  Olvasni lenne jó. Meditálni végre ismét rendszeresen, legalább azokban a napokban. Kemény munkám mellett fizikailag és szellemileg is olyan állapotban vagyok, hogy nem tudok leülni meditálni már hosszú hetek óta, mert simán elalszom, vagy rosszullét kerülget. Nagyon érzem a hiányát.
  Most két napig valószinű nem irok blogot. Fáradt a testem. Úgy aludtam, olyan önkivületben, hogy amikor felcsörgetett valaki, valamilyen görög bizsucég alkalmazásában, azt sem tudtam hol és ki vagyok. Kicsit hihetetlen a hivás, először azt hittem, álmodtam, de ott van a telefonomban, háromszor is keresett, egyszer fel is vettem. De az a görög bizsucég! Lehet, hogy félreértettem valamit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése