2012. okt. 30.

Sírversek


Legyen a két ló és a kocsi átkozott,
ami a temetőbe áthozott.

Reméltük, örökké él ez a szent ember,
de elvitte őt is a hűvös szeptember.

Nem mondhatnám, hogy kenyerem javát megettem,
az élet előttem volt, most itt van mögöttem.


Voltam mintaférj, voltam kiváló apa,
nem bírtam sokáig, mert megölt a strapa.

Elment örökre egy borongós hétvégen,
a család azóta nyugodhat békében.

Összeveszett a tiszttartóval az abrakon,
aki a vita hevében kihajította az ablakon.

E holt,
megbízhatatlan volt,
még az esküvőjét is lekéste,
ezért vőlegénye e szavakat: 
˝Légy pontos˝,
vésővel a fejébe véste.

Egy ígéretes pálya itt maradt torzón,
mert a halál, a szívét megállította 
a korzón.

Már több ízbe’
esett vízbe,
de most elmerült mint a balta,
a folyó magába falta.

Az elmúlás hirtelen érte,
a halál tűzbe ment érte.

A bíró úr remélte a halál
döntése alól kibúvót talál,
de nem rajta volt már a talár.

Most már tudjuk, hogy az volt a sorsa,
hogy kinyírja gyomrát az élet sava-borsa.

A trapézon lendült egy nagyot,
minket meg hátra hagyott.

Sebők Bence
a nők kedvence,
azért van itt elhamvasztva,
mert egy tehén felszarvazta.

A krokodilbőr cipőt mindig is szerette,
a krokodil is szerette őt, amikor megette.

Akkor volt ő elemében, ha mindenkinek hantázott,
az esőben, a temetésén a fejfa és a hant ázott.

Nem tudta kipiszkálni torkából a szálkát,
ezért Szent Mihály díszes szekerére szállt át.

A Három Sasban, itt helybe’
egy széklábbal ütötték fejbe.

Nem védett az amulettem,
a tűzvészben hamu lettem. 

A depresszió miatt volt állandóan bágyadt,
csak a koporsó kedvéért hagyta el az ágyat.

Fejfáját majd hirtelen haragja
faragja,
mindig azt hitte,
de a hideg sírba mégis a neje mérge vitte.

Azok között kísértek,
akik a temetőbe kísértek.

Az élet és halál közt vékony az árok,
itt a túlsó oldalon mindenkit várok.

Fel kéne kelni
énekelni!

Míg éltem, humoros ember voltam,
de most szellemesebb vagyok holtan


http://www.amatormuveszek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=81396&check=4978b0387f565dfc1def5aed2b72911f

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése