2011. júl. 28.

Numerológia

Találtam magamnak elfoglaltságot. Minden szabadidőmben, minden érdeklődésemmel, minden energiámmal belevetem magam a numerológiába.
Valaha foglalkoztam vele mint sok minden mással, érintőlegesen. Mint az Ikrek jegyű embereket általában, sok minden érdekelt. Roppant érdekesnek találtam, de mindig akadt valami még érdekesebb.
Most újra felfedeztem.
Az elemzést természetesen önmagamon kezdem el (személyiség tipusom 9-es)

A numerológia 9-es személyiség típusa: a Szellemiség 
Egyetemesség, feloldódás, megvilágosodás, érzékenység, spiritualitás, szellemi erő.

A Felfogóképesség, a Művészi kifejezőképesség, és a Spirituális vonal csúcsa ez a szám, ami sok jó tulajdonságot, képességet jelent, éppen ezért a világ tökéletesítése a feladata. A legmagasabb szellemi szám. Mindenhez ért, mindent hamar megtanul, de ha nem következetes, szétforgácsolhatja magát. A legérzékenyebb személyiség típus, nehéz embertársaival harmóniába kerülnie, mert nem képes elfogadni a világ tökéletlenségét, könnyen elszigetelődhet. A békére vágyik, barátnak kiváló, tud azonosulni mások problémáival (cipeli is). A belső béke hiánya nála, a folyamatos zsörtölődésben nyilvánul meg. Passzív agresszor, dühkitörésekkel.


Életfilozófiája: "Egy csónakban ringatózva álmodozni egy tó közepén."





Problémája: Azért kerüli a konfliktusokat, mert ilyenkor az életet alacsony szinten tapasztalná meg.




Foglalkozás: Minden segítő foglalkozás ápolói munkakör, szeretetszolgálat, gyógypedagógus, beteggondozó, művész, látnok, asztrológus, numerológus, ha vannak földi számai (4-es), a legnagyobb vállalkozó lehet belőle, és magas társadalmi pozíciót tölthet be.


Valóban nem vagyok következetes és tényleg jellemző rám, hogy szertelen és nem kitartó érdeklődésem miatt szétforgácsolom a tudásom és energiám. Főleg ezért nem jutok olyan léptekben előre, mint kellene és szeretném, s ezért nem annyira jellemző az a sok csábitóan pozitiv dolog, amit az elején idéztem.
Életfilozófia, probléma, foglalkozás, minden megmosolyogtatóan stimmel.
Végre valami, ami igazán felkeltette az érdeklődésemet, s aminek a tanulmányozásába belevethetem magam. Igérem ez esetben következetes leszek...legalábbis megpróbálom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése