2013. márc. 2.

Most jönnek a jó dolgok!

Mint azt mindannyian jó párszor megtapasztaltuk, ha elromlik valami a lakásban, akkor több dolog is el fog, zsinórban, szépen egymás után. 
A következő jó dolog az lesz, hogy hasra esünk az utcán, vagy laposra tapossák a lábunkat a buszon, majd természetesen kapunk pár ideg- és lelkierőt próbára tevő hírt. Lebetegszik a kutyánk, a gyerekünk, leszakad a polc a konyhában és természetesen pont az, ahol a legtöbb, vagy a legbecsesebb cserepeinket tároltuk.

Egy hónapja vagyok munka nélkül. A fiam influenzás lett, a távirányítóm szétesett, a cd lejátszóm elakadt, a videolejátszóm meghalt, s a számítógépemen is úrrá lett a tavaszi fáradtság. Kedvenc zenéim hallgatása lehetetlenné vált és már elvonási tünetekkel küszködtem. A mosógépem őrült kattogás kíséretében fejezte ki nem tetszését, a mosdóban a hideg víz úgy döntött, időnként spontán elindul csurig töltve a kagylót, s bár a lefolyó mohón nyeldekelte kicsordult, s a boltból hazaérve vízvezeték szerelő után és mentőmellényért kiáltottam. A szobám ajtaján a zár kilazult, megjavítottam...soha többé nem tudtam kinyitni. Feltörtem.
Denevérek költöztek az ablakom feletti nyílásba és a bejáratot elvétve reptérnek használták a lakást. Időnként megpihentek a rajtam lógó hálóingen, az ágyamban, szerencsésebb esetben alatta.

A fiam meggyógyult, kaptam távirányítót, a lejátszó mostanra összeszedte magát, a számítógépen a google chrom pedig közölte velem, törölni kellene ezt meg azt, mert nagyon lelassultunk. Töröltük és most hasítunk. A nap ragyog, pedig országszerte borús időt jósoltak. Két év egyedüllét után ma randevúra megyek. A lányom a gyönyörű macskáját rám bízta. Este ott fogok aludni és hiába akarna szabadulni, össze-vissza fogom ölelgetni. A zárat megjavítja az exem. A nemzeti park dolgozói ígéretet tettek, amint a kisdenevérek erőre kapnak és kirepülnek, tesznek fel csapdát és kirekesztik őket fészkükből, hogy új otthont keressenek.
Jövő héten pedig találni fogok egy olyan munkahelyet, amiről álmodni sem mertem.
A legfontosabbat majdnem elfelejtettem: Itt a tavasz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése