2012. máj. 18.

Most beszámolok

Eseménytelenül telnek a napjaim. Ha lehet, még inkább visszahúzódtam a csigaházba, elcsendesedtem, jobban, mint eddig bármikor. De ez most más. Nincs bennem neheztelés, nem veszem zokon az életet, mint máskor. Ez most csak úgy magától érkezett, s nagyon jó érzés.
Tegnap mosolyogva mentem a munkahelyre a szokásos vaksötét úton, miközben tudtam, hogy a városban szatir garázdálkodik, s a vadul tomboló hideg szél hatalmasakat lökve rajtam tépte rólam a szekrényből újra előkapott bundás dzsekimet. 

Vadonatúj lézerhegesztőgépen dolgozom újabban. Teljesen egyedül vagyok, amig letelik a nyolc óra. Jószerivel itthon is csak magam vagyok. Teszek-veszek békésen.
A héten szigeteltem az ajtót. Kicseréltem a wc tartályt, mert két vödörnyi viz csöpögött el belőle naponta egy repedésen keresztül. Szobaajtómon elromlott a zár. Azt is megcsináltam. Aztán próbaképpen becsuktam és soha többé nem tudtam kinyitni. Két órán át próbálkoztam. Akkor már kicsit elfogott a türelmetlenség és feltörtem az ajtót. Visszaszegeltem a leszakadt fát, betapasztottam olyan ragadós trutyival, ami odakötött és pont olyan szine lett, mint a festéknek az ajtón. Nem is rossz. Vettem egy új zárat és most működik.

Kicseréltem a vizcsapot a fürdőben egy rövidebb csövűre, mert túlságosan magasról folyt a viz és összefröcskölt mindent. A macskám mindig ott szokott inni, de ezt az újat nem fogadta el, két napig nem ivott, vissza kellett tennem a másikat. Lefestettem a konyhában a falat a gáztűzhely körül a maradék festékkel, szép tiszta lett. Virágot ültettem az erkélyen.
Készitettem adóbevallást, mert az adóhivatalt kértem meg és amit kiküldtek nekem, azon százhúszezer forint adóhátralékot állapitottak meg, amit meg én csináltam, azon nem tartozom egy fillérrel sem. A kis rafináltak nem számolták el a családi kedvezményt. Nem csak nekem, rengeteg panaszt hallottam. Sicc!

Lecseréltem a szobában a sötétitő függönyt. Anyutól kaptam. Kicsit furcsa lett. Sárga fal, narancssárga és bordó kiegészitők voltak eddig. Az ülőgarnitúra is sárga-barna foltos. Az új függöny meg lila. Hehe.
De engem nem kell félteni! Beszedtem a kiegészitőket. Lila üvegváza, gyertya, párnahuzat, asztalteritő, lila boritójú könyvek, lila ruhás bohóc, lila virág az asztalra...különféle árnyalatokban. A kényer nagy úr! Soha nem jutott volna eszembe ezt a két szint párositani. Olyan szobát rittyentettem, hogy néha csak leülök és nézelődök. Hihetetlen, szokatlan, de nem rossz. Komolyan mondom. :)

Amúgy egyformán telnek a napjaim. Olvasgatok, minden nap meditálok egy órát, egy kis tévézés, minimálisan és csak este, aztán bekukkantok a netre, elmentek pár irást, videót, filmet, amit majd egyszer meg fogok nézni és elvégzem a házimunkát. Ennyi.
Ja! Várom a holnapot. Megvettem az első idei lottószelvényemet. Adok a sorsnak egy esélyt, ha esetleg nyeretni akarna velem, ne én legyek, aki meggátolja ebben. Majdnem négy milliárd. Gőzöm sincs, mennyi pénz lehet.
Na, elfogyott a pizzám, kortyolok rá egy kis sört, irány a fürdőszoba, aztán mars az ágyba. Délelőtt bontottam egy dobozos sört, lassan éjfél, de nem akar elfogyni. Hogy ezt mások hogy csinálják? Bezzeg ha eperkrémmel töltött étcsokoládé lenne, már el is felejtettem volna, hogy egyáltalán volt.
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése