2011. aug. 10.

Boldog születésnapot!


Holnap lesz egy éve, hogy blogirásba fogtam. Jó ötlet volt?
Igen, azt hiszem. Legalábbis én élveztem minden percet, amit itt töltöttem.
Ismerősöket ugyan nem sikerült szerezni, jóformán semmi kapcsolatom nincs az olvasóimmal.
Bizonyára az én hibám.
De lehet, hogy igy is jó.
Ha sikerült bárkit lekötni, szórakoztatni, irományom által tanulsággal szolgálni, egy kis örömet szerezni valakinek, már elértem a célom.
Köszöntelek Benneteket.
Legyetek továbbra is a vendégeim!



Ebből az alkalomból most megyek is és elkészülök gyorsan, hogy illendően ünnepelhessem az egy éves évfordulót.
Holnap is megtehetném, de valószinű ájult fáradtan fogok hazaérni és aléltan heverészek majd egész nap.
Dolgozni fogok éjszaka. Immár a hetedik nap lesz egyhuzamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése