2012. szept. 27.

Keresési kulcsszavak


Nagyon jól szórakoztam. Megnéztem, milyen keresési kulcsszavakkal, mondatokkal találtak a blogomba. Nem tudom, mit reméltek, de néhányan biztosan meglepődtek, mint ahogyan én is. Vajon megtalálták, amit kerestek?

Bölcs embernek ló való. (Nem sok mindenkinek van lova, annyi bizonyos.)
Az őzek boncolása. (Vajon melyik írásomban adtam kielégítő választ?)
Piás macska. (Az enyémek istenuccse vizet isznak!)
Baltasan mag. (Mi vaaaan?)
Kopasz őr. (Az nagyon szexis, ha zizmos is.)
Telefon tapéták. (Előfizetéses?)
Emberek boncolása élve. (Kis pszichopata.)
Ne használd a liftet! (Ember! A kilencediken lakom!)
Jól vagyok. (Örülök. Igy tovább!)
Meszesedem. (Fogyassz több kálciumot!)
Katonalovak. (Egyet sem ismerek.)
Bevásárlólista. (Szívesen adok kölcsön.)
Angyal hangya. (Ne má!)
Köszönöm szépen. (Nagyon szívesen!)




1 megjegyzés: