2012. máj. 5.

Átvitt értelemben...

Újabb útelágazás...amolyan belső. Rettenetesen nehéz, de élvezem. Ha most teremteni tudok magamban, magamnak, az jó lesz szűkebb és tágabb környezetemnek egyaránt. És miért ne lennék képes rá?!
Próbálom feléleszteni magamat hamvaimból, s feltámadni újra.
Erőt ad a tudat, hogy ez másnak is sikerült már.
Nem vagyok depressziós, nem vagyok elkeseredett, nem szorulok segitségre, csak a magaméra.

Eddigi életem, megtapasztalásaim, cselekedeteim, gondolataim alapján kialakult tervrajzból most már "házat" épitek. Remélem időtálló, lakható, s célomnak éppen megfelelő lesz.
Még nem kaptam kézhez a tervrajzot, s az épitőmunkások sem érkeztek meg, akikkel dolgozni fogok, s az sem, akivel majd beköltözöm.
De úton vannak. Én türelmesen várok, erősitgetem az alapot, s gyűjtök még épitőanyagot.
Nagy ház épül emberek, hogy mindannyian elférjetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése