2016. aug. 23.

Könyvborító tervek

Újabb szavazás!
Melyik tetszene neked? 
Melyiket vennéd a boltban a kezedbe?


Talán nem unalmas a sok hasonló variáció. Én eleinte fantasztikusan szórakoztam, de hamar belefáradtam, miközben a képszerkesztővel küzdöttem.






Jó lenne igazán érteni hozzá. Felkeltette az érdeklődésemet. Micsoda albumokat és fotomontázsokat lehetne készíteni velük!
Persze, nem hiszem, hogy belevágok. Rengeteg időbe telik és túl sok a kudarc. Mert ha egy program okosabb, mint a felhasználó és idegen nyelven visszafelesel, akkor minden hiába!



De a blogszerkesztő se kutya! Még véletlenül se oda kerül a kép és úgy néz ki az oldal, ahogy eltervezem. Kreatív a lelkem, bele kíván szólni az alkotásba, és sajnos ehhez is annyit értek, mint a képszerkesztőhöz. Keveset.
Képtelen vagyok keresztülvinni az akaratomat. 
Így hát számomra is meglepetést hoz a közzétételt követő szemrevételezés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése